Kiuruveden Palloilijat Ry

"On onnekasta olla kiupalainen - aktiivina sielultaan ja ruumiiltaan, ja vielä vanhanakin sielussaan ja muistoissaan."   - Jorma "Into" Tikkanen

KiuPa pelaa!

Toukokuun pelit

La 18.5

P11 PK-37/Valkoinen - KiuPa klo. 11.00

P11 KiuPa - PK-37/Sininen     klo. 12.10

P13 KiuPa - FC Siili                 klo. 14.30

19.5

P12 KiuPa - LaPa-95                klo. 10.30

P12 FC-Siili - KiuPa                  klo. 12.00

T13 KuPS - KiuPa                     klo. 13.30

T13 KiuPa - ToU                        klo. 15.00

29.5

P12 KiuPa- PK-37                      klo.18.00

Tervetuloa!

Kirjautuminen Palloliiton järjestelmiin

Taso>>

Pelipaikka>>

Tulospalvelu>>

Kiupalainen 2024

Kiupalainen 2024 lehti ilmestyy 8.5. joka kotitalouteen jaettuna Kiuruvedellä. Lehti on luettavissa myös piakkoin nettiversiona täällä>>

Myös vanhempia lehtiä löytyy sivuston Historia osiosta

Ylä-Savon yhteistyötiimi tiedottaa:

KiuPa varusteet nyt suoraan verkosta!

KiuPa ja Stadium ovat sopineet varusteyhteistyöstä, joka mahdollistaa mm. yksityishenkilöille KiuPan malliston varusteiden tilaamisen suoraan nettikaupasta.  Vaatteet ovat tuttua Adidaksen mallistoa ja ne toimitetaan suoraan tilaajalle valmiiksi painettuina.  Stadium.fi nettikaupan KiuPa valikoimaan pääset tästä .

KiuPa mallistosta ostettaessa myös seuralle kertyy bonusta kaikista tehdyistä ostoista.

Ostajalla on mahdollisuus myös tukea seuraansa ostoilla Stadium.fi verkkokaupan muista tuotteista, sekä ostamalla Stadium tai Stadium Outlet kivijalkamyymälästä. Tästä vaihtoehdosta lisätietoa täältä .

Vaatteista on tulossa myös sovituskokoja, ilmoittelemme sovitusmahdollisuuksista jahka käytännön järjestelyt selkiytyvät.

Tietosuoja

EU:n tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste löytyy KiuPan nettisivujen Yhteystiedot välilehdeltä.