Vakuutuksia. Piste.

KiuPan  jäsenetuna vakuutukset -25 €

Kaikkia yllätyksiä emme voi estää, mutta sinut ja omaisuutesi vakuutamme vaikka tältä istumalta. Kiuruveden Palloilijat Ry:n jäsenenä saat 25 euron alennuksen POP Vakuutuksen kaikista vapaaehtoisista vakuutuksista koodilla KIUPAT.*
Kipitä nettikauppaan

vinkkilomake

Näin se toimii

Alennuskoodisi on KIUPAT. Saat sillä 25 euron alennuksen POP Vakuutuksen vakuutuksista. Hankkiminen on helppoa ja hoituu vaikka kotisohvalta.

Näin se käy:

1. Muistat varmaan jo ulkoa koodisi KIUPAT?
Jos et, paina se mieleen tai kopioi koneelle.
2. Kipitä nettikauppaan osoitteeseen popvakuutus.fi.
3. Laske vakuutuksen hinta.

4. Syötä koodi alennuskoodikenttään, jolloin vakuutuksen loppuhinnasta vähennetään automaattisesti 25 €.

Kipitä nettikauppaan

Saat alennuksen hyödynnettyä myös puhelimitse. Myyntipalvelumme palvelee arkisin klo 8-18 numerosta 010 3910 392.

Käyttöehdot*

POP Vakuutus tarjoaa Kiuruveden Palloilijat Ry:n jäsenille etukoodin, joka oikeuttaa 25 euron alennukseen kaikista asiakkaan hankkimista uusista, vapaaehtoisista vakuutuksista. Etu on voimassa toistaiseksi. Alennus ei koske liikennevakuutusta, määräaikaista matkavakuutusta eikä jo alkaneita vakuutussopimuksia. Etu on kiinteä, eikä alennusta voi yhdistää muihin alennuksiin. Alennuksen hyödyntäminen edellyttää alennuskoodin käyttöä ennen vakuutussopimuksen alkamista.

Alennus koskee 1. vuoden vakuutusmaksuja ja se hyvitetään jatkuvan, vapaaehtoisen vakuutuksen oston yhteydessä. Yhden vakuutuskauden vähimmäismaksu on aina vähintään kulloinkin sovellettavien POP Vakuutuksen vakuutusehtojen mukainen hyödynnetyistä alennuksista riippumatta. Alennus kohdistetaan vakuutussopimukselle vuosimaksu ja laskutuserän vähimmäismaksu huomioiden. Yhden laskutuserän on oltava vähintään 15 euron suuruinen alennuksen hyödyntämistä varten.